zondag 21 maart 2021

Florals op een apart 3 luik

 


Ik hou er zo van Paper Flowers en een 3 luik

Het bedenken heeft even geduurd.... maar och wat heb ik enorm genoten om het ter inspiratie voor jullie te maken want dit.... is werkelijk een sieraad op je plank...of kast.
Genoeg tijd om voor moederdag al iets bijzonders te maken lieve mensen en vandaag nog zijn de Florals met 15 % SPRING korting (zie nieuwsbrief ECD)


ECD 1798 Princess Crown
Is de basis.... en och die is zo te gek eigenlijk..... was even zoeken in ons ECD assortiment maar deze basis is dubbel genieten want kijk goed, de basis is dicht en erop en opengewerkte stans...
Onderste stans is dicht en heb ik bewerkt met deze set ECD CS 209 Flowy Florals
Het takje is zo heerlijk fijntjes en maak dan graag de achtergrond passend en boeiend.

Het is een 3 luik die ook pockets heeft,.... om het nog gaver te maken,... vind je dat te lastig, maak hem dan zoals jij wil...eenvoudig met een kroon,.... dan is het ook al fantastisch mooi.....


ECD Paper Flowers,... combineren is toch schittered....zo creeer je je eigen bloemen toef.

ECD 1844 Floral-8-
ECD 1843 Floral -7-

ECD 1816 Create A Wreeath (strik / SALE 50%)
ECD  1836 Sidekick -14- Bonjour

Handgeschept papier *Papierschepperij Weesp voor de oranje Floral -8-


Hierbij de tag ook met de kroon , de pocket getaped met ECD tape .



2 opmerkingen:

JanniedenButter zei

Dat heb je weer geweldig mooi gemaakt Anita!
Echt super mooie creatie, een lust om naar te kijken.
Groetjes Jannie

anita01 zei

Bijna kunst he, en pronkt echt op mijn plank....

Het bedenken gaf wat tijd maar als het dan klaar is en het word zo bewonderd, dan voel ik me trots hoor....

Lief je berichtje Jannie.