maandag 1 maart 2021

Ton Sur Ton met een twist

 




Normaal hebben we een workshop *Spelen met Inkt*
Dus nu de inspiratie hier, speciaal voor jullie met de mooie stempels en inkt van Nellie Snellen.
Ik hou van deze Ton Sur Ton stijl zoals jullie weten en tja.... het voorjaar lonkt dus een prachtige stempel gebruikt met de nieuwe VersaColor inkt van Nellie Snellen



Em dat op mijn ECD Soft Finish Cardstock 240 gram

En dan begint het plezier,....


Hoop dat jullie het goed kunnen zien hoe mooi deze nieuwe VersaColor inkt is.... 
Met een vochtig penseeltje was ik deze inkt hier en daar iets uit....
En zet een lijnenspel met de NS VersaColor 171 Pinecone voor een wat scherper effect
Met  NS VersaColor 52 Topaz & 185 Polar Blue kleur ik al tippend met mijn penseel  de bloemen
Maar de hoofdkleur blijft het mooie groen van de bamboo.


een close up voor meer detail.... want deze eenvoudige techniek is echt enorm leuk met deze stempels waarvan er 4 in 1 serie zitten dus word vervolgd. En hieronder nog even een overzicht van de schitterende kleurtjes..... nieuwe milieu vriendelijke inkt op waterbasis.



2 opmerkingen:

JanniedenButter zei

Dat ziet er prachtig uit Anita!
Je vorige post vind ik ook geweldig.
Dankjewel voor de voorbeelden!
Groetjes Jannie

anita01 zei

Met heel veel plezier gemaakt, jij bedankt voor je trouwe berichtjes xxx