donderdag 20 april 2017

Tonic Studio Stamping Platform


Rustig weer aan de stempel.... met de fijne Tonic Studio Stamping Platform *Tim Holtz*
Mocht hem al demonstreren op het ARTSpecially.


Schut 225 grams en de nieuwste leuke stempels van Craft Emotions met de handige sheet maakt het stempelen nog fijner en uitdagender.....hieronder een stappenplan voor het maskeren.

Het gekleurde sheetje is hier een hulp voor mijn stempelwerk.... zo kan ik zien waar ik wil stempelen en dan ook nog in de leuke kleurtjes.... zo word maskeren nog leuker.
De Tonic Studio Stamping Platform is bijna leverbaar bij Doe@Ding...en een aanrader voor al u fijne stempelwerk. Leuke prijs voor een machtig mooie tool met vele mogelijkheden en een goed scharnier systeem voor zowel Cling als Clear stempels ! 
Ga vandaag verder met kleuren,... natuurlijk met mijn Oxide Distress Inkt van Ranger.
Vind deze inkt echt een verrijking en laat me verrassen door de mooie effecten en leuke techniekjes.


1 opmerking:

Lia zei

Het ziet er veelbelovend uit! Mooi al die bloemen...
Lia xx