dinsdag 4 april 2017

Nagenieten ARTSpecially


Het waren 2 fantastische dagen 1 & 2 april 2017 ARTSpecially
Els-Petra-Marsha-Anita

Helaas niet de ECD stand , maar nogmaals iedereen bedankt die vrijdag avond  heeft mee geholpen  
Het was werkelijk schrikken maar uiteindelijk was het een grandioos geslaagd weekend !


Maanden voorbereiding, met de prachtige producten van ECD en... de gave 14 stempelsetjes met passende dies werden geweldig goed verkocht...hoe gaaf is dat !


Virginie ondertussen mijn favoriete fotograag kwam ons op de foto zetten zodat iedereen overheerlijk kan nagenieten, bedankt Virginie ze zijn weer grandioos leuk !


Ben altijd trots achter mijn demotafel zoveel leuke stempelvrienden gezien, nieuwe gezichten...mensen uit Engeland, Duitsland en ook de Belgen en Vlamingen waren in grote getale aanwezig...... Och wat heb ik genoten.... de blos zit nog op mijn konen hoor.


Normaal ben ik al jaren te vinden bij Marlous, de stand van Doe@Ding...maar de samenwerking was er niet minder om.... voor alle andere materialen stuurde ik de mensen graag door.... en dat werd leuk ontvangen .... hoe geweldig leuk toch....


Want ja ja lieve mensen ik mocht de Tonic Stamping Platform Tim Holtz demonstreren.... 
Maakte voor de mensen gave minies... een lief kaartje die en bestempeld was met een ECD stempeltje in het gave Oxide Distress Inkt van Ranger.... met mijn penseel wat uitwassen in kleur, blenden misten en wauw... stempel van mezelf achterop zodat iedereen mijn blog nog eens na kon lezen...... en het was werkelijk druk.... vele gingen voor de pre-order bij Doe@Ding want die beurs prijs was geweldig !!!!!


Liet hier zien dat je zowel clear als cling stempels kunt stempelen en liet alle voordelen van deze geweldig mooie stempelhulp zien....want hij werkt TOP !
Mooi platform wat stevig is om heerlijk mee en op te werken... ja lieve mensen kon geen negatief puntje vinden ... dus mocht u er nog 1 zoeken.... dan weet u nu de weg......


Had mijn tafeltje weer lekker vol gedekt... en vele voorbeelden gingen door de mensen weer op de foto..... bekende van mijn workshops die ik altijd zo graag verzorg kwamen ook lekker buurten en wat was het gezellig.....


Els had het druk, en daar waren we heel blij mee.... bijna *los* dus hoe grandioos kijken we terug op 2 hele leuke dagen.....


Marsha... en ook Petra waren fijne meiden om mee samen te werken, mis ze nu al.....
Werd goed verzorgd door hun en ook Mark de zoon van Els was erbij....


Ziet u die mooie groene snijmachine....die tot op de halve millimeter scherp en precies snijd....
Die heeft ook verlichting aan boord.... en wat deed hij het weer heerlijk...snijd zeer soepeltjes met zijn zelf slijpende mes wat nooit meer vervangen hoeft te worden... 


Einde zondag... nog even met een Adrie de polonaise lopen...en we gaan nog niet naar huis...nog lange niet nog langeeee niet.... ha ha hoe kan je genieten he...lieve mensen.... ik was erbij en vele met ons....daar proost ik op met mijn verse jusje.... !!!!


Mark vond het helemaal geweldig... bedankt voor je heerlijke kopjes koffie hoor !
Het zit erop...ik zeg glanzend...tot volgend jaar en wil nogmaals iedereen bedanken jullie hebben het feest compleet gemaakt !!!!

Anja jij bedankt voor de hartverwarmende kaart & vlop ze pronken naast me....



1 opmerking:

Ineke Original zei

Geweldig! Super dat je met mijn vriendinnetje de polonaise hebt gelopen.