donderdag 6 april 2017

Happy feestvarken



Een Crealiesje ala Anita....

Hoe grandioos leuk om weer eens gevraagd te worden met mijn Warme groetje in Crealies stijl.
Toch weer mijn eigen stijltje van gemaakt in het mooie linnen stuctuurtje en eens een feestbeest in de picture gezet... met de mooiste tekst stempel Happy !


CL XXL 58 is de basis waar ik vanuit ben gegaan en olalal die is me weer prachtig.
CL no 22 On the Edges

Heb alles in kleur gezet met mijn ZIG CCRB Markers.


CL Duo Dies no. 31 A  blaadjes spiegelbeeld 


CL no 7 Create a Box gesp.
Ik hou van gespen, dus gebruik deze ook op mijn Warme Groetjes ...heerlijk combineren toch. 

CL no 17 Bits & Pieces 
CL no 3 Mooi Gezegd tekst stempel
CL no 21 hoekjes



1 opmerking:

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Wat een schitterend mooie creatie, leuke mal en gave details
Groetjes, Emma