zondag 23 april 2017

Dank je wel..... vrienden


Toen ik deze grandioos leuke stempels zijn dacht ik die zouden wel eens heel mooi in kleur gezet kunnen worden door mijn Oxide Distress Inkt van Ranger.

Een *Dank je wel*voor alle lieve hobby vrienden die me enorm gesteund hebben  de laatste weken, dan weet je weer hoe fijn het is om niet alleen in deze hobbywereld te staan !!!!


Botanical Nature 130501/1255 Craft Emotions clear stamps..
Gestempeld met de Tonic Studio Stamping Platform... gemaskerd op 1 rij en dat gaat zo fijn met deze stempelhulp... daarna in de Oxide Distress Inkt gezet.... juist zo mooi en net echt met dat waasje erover...och genieten hoor....


Jasje is van Crealies.... nieuwe producten weer te vinden bij ... 


CL XXL no. 60 Tickets 
CL XXL no. 24  met stiksteekjes
CL XL no. 11  Cirkels die in elkaar grijpen
CL X-tra no. 12 Postzegels


Hoe grandioos de Bits&Pieces zijn wisten we al maar er is weer een geheel nieuwe serie om de leukste achtergronden te maken.... no. 62 en no. 63 zijn er 2 van zo kicken...


3 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een super mooie kaart Aniet. Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Groetjes Marja

anita01 zei

Had alle tijd om te bedenken hoe ik deze gave stempels wilde verwerken op mijn Crealiesje.... En wat is de Oxide Distress Inkt dan grandioos zag het al helemaal voor me bij het bedenken ervan... Lief je bericht Marja , dank je wel hoor... deze berichtjes zijn zo hartverwarmend lief.

Gina zei

Ziet er mooi uit ! Heel mooi stempel en kleurwerk ! Blij te lezen dat het je beter gaat. Groetjes, Gina