vrijdag 18 maart 2016

Rondje tuin...



Na z'n heerlijke dag als gisteren is het al heerlijk toeven in de tuin.....
Vogels hebben hun hoogste lied en de knoppen van de struiken en bomen kraken.
Heb een favoriet modelletje gemaakt met de lijn van Craft Emotions.


Papier blokje van de lijn Live & Garden van Craft Emotions gebruikt en heerlijk in mijn stijltje op gepimpt tot een heus tuin kaartje...
Ook de vogel hoort tot deze lijn dies en heeft een mooi plekje vooraan op de kaart.


Bewerkt met mijn inktjes tot een heerlijk lente groen geheel.....


Stencil Poppy Field gebruikt , blenden sfeertje maken en....... gelukt, kijkje *in* mijn tuin-kaart...


Ik kijk rond-om in mijn tuin.....dus zo ook mijn kaart gemaakt, de sfeer moet overeen komen met mijn tuin gevoel en denk wel dat het gelukt is met deze leuke lijn...Live and Garden.


Kruiden groeien strakjes ook weer in mijn tuintje, de geur verrast me bij het plukken.... 
Hoe groen kan je tuin zijn.... laat je verrassen en geniet.... heb ik ook gedaan bij deze combinatie van stempels ( kruiden takken) en stencils....


Kijk me aan, we delen de rust....en de natuur...lijk !
Fineliner voor een mooie belijning is van edding......net even wat meer sfeer .
Mijn doos heeft 16 kleurtjes en zowel schrijven/letteren als doodlen maar ook de belijning van een stencil om net wat meer accenten aan te geven lukken geweldig met deze mooie set.


Ja ja de favorieten swirl...ook deze is van Craft Emotions en zo fraai.... 
Natuurlijk alles verkrijgbaar bij Doe@Ding....



1 opmerking:

manon's kaartenhoekje zei

wow wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt....

groetjes manon