woensdag 30 maart 2016

Heerlijkheden ARTSpecially Event


Hoe grandioos lekker smaken deze aardbeitjes toch van Elizabeth Craft Designs....
Verwerkt tot een heerlijk cupcakeje en een toef slagroom....

ECD 1149 Strawberries
ECD 1144 Cupcakes 

Soft Finish Cardstock 2 diktes gebruikt 230 gram & 270 gram.

Alle Elizabeth Craft Designs Producten zijn te verkrijgen bij Doe@Ding.
Ook in Nijkerk 9 & 10 April
ARTSpecially Event te Nijkerk


ECD 1118   Stiched Squares vierkanten dies met een prachtig stiksteekrandje .
ECD 1071 Card Stand/Easel dan pronkt de kaart nog leuker toch :) 


ECD 1069 Flower Cluster 2
Een opengewerkte bloemenrand voor de mooiste achtergronden of.... zoals hier een hoek op-Fleuren.
Natuurlijk gebruikte ik mijn favorieten MINI KITS .....  Distress Inkt.
Net even het randje wat inkt blenden met de ronde tools van Ranger.


Brusho wat blijft het toch een heerlijk poedertje , klein potje en enorm groot plezier.
Dus dit keer eens net even anders deze zomerkoninkjes....in kleur gezet. 
Ook de achtergrond op het SFC bewerkt en wat is het ook leuk om te doen.


ECD 1164 Love.... is uitgestanst nadat ik het ook met Brusho heb verwerkt.... onder mijn Soft Finish Cardstock 230 gram een ECD tape strook geplakt,  met de goede kant naar boven love dies erop gelegd en gestanst met mijn grote Sizzix vriend.... Het schut-velletje aan de onderkant eraf en nu kon ik LOVE zo op de kaart plakken,.... en vast zit vast hoor :) 

Ga weer verder met voorbeelden en inspiratie voor de beurs der beurzen in Nijkerk.
Hoop u daar weer te zien bij.... Doe@Ding.


Groothandel Craft Emotions.


2 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Ik krijg enorme zin in al dat lekkers. Kan bijna niet wachten om al het moois te zien in Nijkerk!
groetjes, Caroline

Unknown zei

Hele leuke vrolijke kaart.Brusho,dat heb ik ook nog staan,ooit eens gewonnen,nog niks mee gedaan,maar ik zal er toch eens mee aan de slag gaan.Groetjes Emilie