zondag 29 maart 2015

Mini Perfect Layers



Op veler verzoek de foto's van 1 van de tool's die ik mee had : Mini Perfect Layers.
een enorm leuk effect en zo snel gemaakt.....

Men neme.... wit cardstock/fluweel karton , Craft Emotions Zwart Kraft , Elizabeth Craft Designs Tape , *in vele maten te verkrijgen .
Dies Wild Rose Studio : Wild Rose 
Mini Perfect Layers een set die uit 2 transparanten meetlatjes bestaat.
Tonic studio snijmesje ook te koop bij Marlous Doe@Ding :)
Stempel Penny Black Botanical Notes


Met 1 *latje* maakt je 4 maten om te *matten* matten is het zwarte onder-leg vel zodat het geheel mooi tot zijn recht komt. Met het setje snij je de juiste randjes die oplopend zijn in maat...of juist allemaal de zelfde maat dat kan natuurlijk ook. Kortom vele mogelijkheden en gaaf resultaat.


Dit is de andere serie en samen heb je dus een enorm leuke maten lijst die elkaar perfect opvolgt...

Stempel Stampendous Blossom Bunch.
Inkleur kleur gezet met de Chameleon Markers.


Nu weer besteld dames die net ernaast zaten dus komt weer snel binnen hoor bij Doe@Ding.


Bedankt voor jullie komst afgelopen Doe@Ding DemoDagen...ik geniet na van 2 overheerlijke dagen en wat ben ik verwend met jullie komst, complimentjes, knuffels en heerlijkeheden.


4 opmerkingen:

Marja Sch zei

Het was weer super gezellig om bij je te mogen spieken. De latjes zien er heel handig uit. Groetjes Marja

maria's knutselplezier zei

Prachtig Anita!! Ik hoop je nog een keertje te ontmoeten op het Even!!!Ik hoop dat je een leuke workshop geeft!!!

Groetjes
Maria

Anoniem zei

Stunning cards Anita!

Vicki

Gina zei

Wat een klassevolle kaartjes heb je gemaakt! Die latjes lijken me inderdaad erg handig. Groetjes, Gina