donderdag 26 maart 2015

Brusho ontmoet Elizabeth Craft Designs.....


Hoe blij ik ben met mijn 32 kleurtjes Brusho kunnen jullie wel raden toch ;)
Kijk mee en geniet....van een heerlijk kleuren palet samen met al het mooi's van Elizabeth Craft Designs... ECD 979 Paris Edges blijft favoriet, zo mooi , afgemaakt met een klein pareltje....in kleur.


Doe@Ding heeft ze alle 32 Brusho potjes op voorraad deze Doe@Ding Demodagen, nog 1 nachtje slapen en dan uitpakken, tafel dekken en och heb zoveel mooi's bij me...puur genieten dus. 
ECD Embossing folders, veel soortering maar deze blijft prachtig.



Memorybox Brilliant Circle Border Background & Outline 


ECD tekststempels....ook die heb ik hier gebruikt in de achtergrond...er zijn 9 verschillende teksten.
Gestempeld met Momento Pistagio Vleugje Distress Inkt langs de randen geblend.Dit alles op het mooie Schut Aquarelpapier.


Craft Emotions heeft alles van ECD in huis als groothandel. waaronde de 3 maten pareltjes van nellie Snellen....en tuurlijk heeft Doe@Ding ze in vele kleurtjes.


Knipoog naar mijn WORKSHOP KLEURRIJK  (nog 2 afzeggingen dus grijp je kans)die nu gaande is bij Doe@Ding....de 1ste was 14 maart en een kleur-rijk succes...wat hebben we genoten van de vele techniekjes en het veelzijdige model, nog 3 keer en dan gaat de Limeted Edition in voor de zomer en najaar's fans....

Ik zeg graag tot ziens, 27&28 maart de demodagen dus nog 1 nachtje slapen :)



2 opmerkingen:

yvon zei

Och, och, wat een moois allemaal weer zeg. Schitterend.

Grietje Jansen zei

Een prachtige creatie.
Een hele mooie en bijzondere vorm, en prachtige afgewerkt.

Grietje