zondag 15 maart 2015

HOME


Home waar je hartje is....vandaag wilde ik Els van de Burgt feliciteren met deze post.
Weet dat ze op dit moment aan het genieten is met haar familie in een heerlijke omgeving.
Maar....weet ook hoe mooi ze deze kaart vond op de beurs in Den Bosch dus Els nogmaals van harte vanuit Nederland en een enorm fijne dag met allemaal.


ECD 918 Holiday House heet deze mallen/dies set en je zou het niet zeggen maar ik heb er een hele andere maat van gemaakt en kijk dan hoe leuk.
Ondergrond is de  ECD 915 Lorna Pop Up
Karen Burniston heeft deze set ontworpen en ik was op slag verliefd....want hier kun je dus vele soorten huizen van maken en ook in kerstsfeer maar tja ik dacht meer aan dit gigantische mooie optrekje.....ging helemaal los....


Als je goed kijkt zie je hoe ik het heb gedaan...de bloembakken zijn gemaakt van de *bint* boven de deur, de ramen kan je snijden op de maat die je wil....en ik heb de gave ECD Sea Glass embossingfolder gebruikt voor het stenen effect van de muren en tja toen werd het echt gaaf.


ECD 990 Country Scapes Country Fence 1 het hek wat ik dubbel heb verwerkt en staat hier los...
ECD 755 Part Pine, Laat ook graag een stukje tuin zien om in de juiste woonsfeer te komen , dus deze eens niet voor de kerst maar in het plaatje van Susan's Garden....
ECD 988 Countryscapes Backyard..maakt het aankleden van je kaart in deze tuin sfeer compleet.


Grasjes, bloemen weelde...laat de lente maar komen lieve mensen dan kunnen we het buitenleventje weer omarmen.....ik hou ervan.ECD 991 Countryscapes Country Flora zijn de sigaren van en ook die set is zo geweldig leuk met de bloesem takjes ....echt wat anders toch.
Alles is bewerkt met mijn geliefde Ranger Distress Mini's en ronde tool.


HOME is Craft Emotions een houten ornament wat ik bewerkt heb

Alles is verkrijgbaar bij Doe@Ding.
Groothandel Craft Emotions 



2 opmerkingen:

Ju@nita zei

Hoi Aniet,
Nou meis me mond viel open toen dit op de leeslijst voorbij kwam geweldig zeg wat heb je dit mooi gemaakt.Ja wat maak je niet mooi,hahaha!

Maar echt heel apart dit optrekje kan niet wachten om hem in het echt te bewonderen de 28e deze maand in het Atlas hotel.

Je bent echt een topper Aniet,maar dat wist je wel.

lieve groetjes Ju@nita

Grietje Jansen zei

Dit is inderdaad weer een schitterend creatie.
Wat een prachtig huis, en dan compleet met hek...........

Grietje