vrijdag 26 september 2014

Leuk Nieuw's....



Mag de aller nieuwste Dies promoten van Elizabeth Craft Design en heb er vele  Warme Groetjes mee gemaakt  Elizabeth Craft Design, Cuddly Buddly,Penny Black, XXL Crealies, Wild Rose Studio en Crafter's Companion ,  zijn de producten die ik laat zien....

Natuurlijk neem ik al mijn Mini Kitjes Distress Inkt mee.

Maar ook kwam ik in Nijkerk bij de grote Art Specially Event een poedertje tegen wat me zo boeide.
Dacht dat is weer zo kicken en een heerlijke uitdaging om ermee aan de slag te gaan en misschien wel heel gaaf voor in de workshop te verwerken die november van start gaan bij.....Doe@Ding. Nee we gaan niet deze TAG maken maar wel iets heel verrassends....benieuwd?

Workshop aanmelden kan HIER.


Maar hier alvast nog een heerlijk opwarmertje voor de machtig leuke Demodagen van Doe@Ding in het Atlas Hotel en de Winkel....Zelf ben ik in het Atlas te vinden met mijn gedekte tafel vol inspiratie en mooi's....op stempelgebied en heerlijke modellen. Laat je leiden door de kleuren pracht...


MFT heeft enorm leuke Tag Talk ....die ook op de schitterende tag zijn verwerkt van ECD.
Hoe ik het gedaan heb kan je live zien as vrijdag en zaterdag vanaf 10.00/ 16.00 uur.


Bister/Bistre is een natuurlijke kleurstof van oa de notenbolster en word  gebruikt als tekeninkt.
Is bij Doe@Ding in 8 kleurtjes te verkrijgen en zit als kristalvorm in een potje.
Je kan er enorm gaaf mee spelen en is zo verrassend in gebruik...met een beetje poeder en wat water laat je je creatieve brein nog meer los gaan op je papier ☺

Tuurlijk zijn strakjes ook deze Tag's van Elizabeth Craft Design weer in te kopen bij ...

Ga de laatste spulletjes inpakken en heb er zin in...tot ziens bij Doe@Ding !

 

7 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Hoi Anita,

Je gaat weer met schitterende producten werken, geweldig !
Het ziet er ook super mooi uit ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ziet er allemaal heel spannend uit Anita, ik kom morgen alles even in "het echie" bewonderen.
Lieve groetjes Miranda

Unknown zei

Wat mooi weer Anita. Ik vroeg me al af wanneer je hier aan zou beginnen. Ben zelf al helemaal verslaafd aan de Bister. Zo leuk om te doen.
Groetjes Saskia

José zei

Wat een gaaf projectje heb je weer gemaakt Aniet, wie weet ben ik nog eens in de buurt met je workshoppie.
Groetjes uit Nierstein

Elizabeth zei

Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt!! Kom morgen natuurlijk kijken en 1 nov. naar de workshop.

maria's knutselplezier zei

Wow Anita,je geeft aan het bister poeder toch weer een heel persoonlijke draai, super hoor!!

Groetjes en een fijn weekend
Maria

manon's kaartenhoekje zei

leuk gedaan anita,

groetjes manon