maandag 8 september 2014

A day of Delight


Summer Greetz, de 2 de kaart ala Anita met Shimmer Sheetz.
Hoe bijzonder leuk was ook weer deze workshop die dit keer uit 2 kaarten bestond.


Birds, de ECD vogeltjes die zo bijzonder leuk in gebruik zijn.
Embossing folder  Elizabeth Craft Designs
Zowel links, rechts als egaal is deze set vogeltjes van 5.
Ik heb 2 soorten XXL van Crealies gebruikt.
No. 6 & No. 9
Tekst Eloquence Penny Black


Friends, een lief klein woordje....ECD

Verborgen tag...Crealies XXL in 2 maatjes.


Een van de zomerse stempels van Penny Black heet Hollyhock *stokroos*, zo mooi zo heerlijk in kleur gezet met de Mini Kit Distress Inkt van Ranger.

Zowel Elizabeth Craft Design als Crealies te verkrijgen bij Craft Emotions in Ochten.

Doe@Ding de zaak waar je je heerlijk kan vermaken....
Zin in z'n heerlijke workshop met vele stempels, inkt, poedertjes en papier...inkleuren dus echt *spelen met inkt*?

Meld je dan HIER aan.


10 opmerkingen:

Mariska zei

Prachtig weer Anita! Als ik naar je kaart kijk zie ik je vingers helemaal onder de goud gele inkt zitten maar wat een pracht! Als een zonnetje op de computer!

Knuf,
Mariska

Erica ♥ zei

Tjonge wat een boel moois weer,
om je ogen uit te kijken hier ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

femke zei

heey anita,

een pracht van een kaartje!!! een lekker zonnig kleurtje heb je ervoor gebruikt.

groetjes femke

Elizabeth zei

De kaart blijft schitterend!! De mijne is ook klaar en staat ook mijn blog, maar ik zie nu, dat ik het kleine kaartje vergeten ben.

Sandra zei

Prachtig Anita !

Miranda zei

Wat mooi weer Aniet! Genieten weer even......en binnenkort samen genieten op de Atlasdagen he? Ik kijk er naar uit, liefs Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart Anita. Het lijkt net of de zon even gaat schijnen op mijn beeldscherm...wauw..
Lieve groetjes Miranda

jolanda zei

prachtige kaart

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een super gave kaart anita en mooi model zeg

groetjes manon

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Super mooie kaart Anita
grtjs Emma