dinsdag 23 september 2014

Kerstboek om trots op te zijn.


Kijk mee en geniet.....Marianne en haar team/fotograaf zijn druk bezig om de mooiste foto's te schieten voor het boek dat nu in de winkel ligt.

KERST.... zover weg en ineens zo dichtbij.


Vele getalenteerde dames zijn te bewonderen en geven zoveel inspiratie dat het puur genieten was deze vakantie in mijn grote hangmat....och dan sla je dit makkelijk te lezen boek open....en dan sta je gewoon voorin.....dan voel je je trots hoor.....

Ik rook eraan, zo nieuw, zo mooie buitenkant, je voelt de liefde en passie die erin ligt...
Echt een grote aanrader voor de kaarten maaksters, of je nu beginner bent of al wat verder gevorderd....het is gewoon te gek en een must have.


Denk je nu om toch naar de demodagen te komen in Spijkenisse.......en zou je het leuk vinden om mijn Warme Groetjes handtekening in jou boek te zien....kom dan even bij me aan , doe het met enorm veel plezier ☺ Ben beide demodagen in het Atlas naast Marlous te vinden.

HIER alvast te reserveren.


Kon het niet laten Marianne om jou foto's te gebruiken........eindelijk ligt het pronkstuk in de winkel en iedereen mag het weten en wat zijn we met z'n alle trots erop.........


3 opmerkingen:

Colinda zei

Gaaf hè, ben er ook zo trots op!!!
Misschien tot zaterdag,
Colinda

Richtsje zei

Dat kan ik me voorstellen Anita, dat je dan zo trots bent als een pauw! Ik heb hem nog niet gezien maar zodra hij in mijn gezichtsveld komt zal ik gaan kijken wat voor moois jullie er met elkaar voor hebben gemaakt!

Groetjes Richtje

manon's kaartenhoekje zei

kan me voorstellen dat je trots bent zal wel weer een fantastiche boek zijn

groetjes manon