maandag 15 september 2014

L'Aquarelle Sennelier


Was vorige maand jarig en ben ongelooflijk lekker in het zonnetje gezet.
Mooie kaarten, berichtjes en mail, prachtige orchidee,en kalanchoe vele knuffels, kleding bon en bara's.Hoe heerlijk om zo verwend te worden.

Maar ook door Craft Emotions, een ongelooflijk mooie doos L'Aquarelle van Sennelier.
Natuurlijk ben ik al even ermee bezig en och het gaat zo heerlijk, kijk maar even mee....


Kwastjes heb ik van een hele lieve fan gekregen in 2 maatjes, ze werken zalig.
Stempel Penny Black Hollyhocks
Niets leuker als de kleurtjes heerlijk te mengen.....er diepte in te leggen en och ik geniet want Aniet is gek op alle manieren van inkleur zetten met techniekjes en inkleur producten....waaronder nu ook deze mooie doos....en ja lieve mensen de ring onder de doos is voor het veldwerk....☺


Nu nog even van de nazomer genieten en druk bezig voor de demodagen want die komen heerlijk dichterbij......jullie komen toch weer?


11 opmerkingen:

annemarie zei

een geweldig cadeau en wat mooi kun je ermee kleuren zeg, ben bang dat ik daar toch ook een keer aan moet geloven hiihihih

groetjes en geniet ervan
Annemarie

jolanda zei

wow wat super mooi gekleurd

Ghea zei

wow dit ziet er schitterend uit Anita
liefs Ghea

Margreet zei

Geef Aniet een nieuw kleurmedium en ze kan er meteen mee uit de voeten...wat heb je die bloemenstempel schitterend gekleurd!
xxx Margreet

Ankie vd Polder zei

Dat ziet er super uit Aniet. Wat een verwennerij voor je zeg. Lekker genieten van het kleuren dan genieten wij weer van je creaties. Groetjes, Ankie

Richtsje zei

Sommige mensen kunnen toveren met hun handen en jij hoort toch ook tot die categorie hoor Anita! Schitterend ingekleurd, die gaat vast een heel mooi plekje vinden op de eerstvolgende creatie!

Groetjes Richtje

manon's kaartenhoekje zei

prachtig anita zoals jij dat kan kleuren

groetjes manon

Miranda zei

Ben ik nu helemaal jouw verjaardag vergeten.....shame on me! Alsnog Aniet van harte en een mooi creatief jaartje weer he? Ik zal je binnenkort nog ff life feliciteren! En wat een bofkont z' on mooie doos! Heerlijk he kleuren........liefs Miranda

Anoniem zei

Hoi Aniet,

Zo'n grote doos kleurtjes is aan jou wel besteed! Kunnen wij weer heerlijk genieten van al dat moois dat je maakt.
Liefs, Liselot

anita01 zei

Och lieve mensen, wat een mooie woorden, echt ik geniet dan dubbel. En ja ik hou er enorm van eigenlijk mijn hele leventje al. En dit is wel heel mooi om kado te krijgen, ja en of ik bof ☺

Kreeg nog 1 vraag hoeveel dozen er bestaan, eigenlijk 5 verschillende, 1 die leeg is en je zelf kan vullen met je favorieten kleur napjes, 8-12-24 en 48 kleuren. Craft Emotions is de groothandel en Doe@Ding is mijn fav. winkel, die kan evt bestellen en snel in huis als je net dat ene doosje wil wat even niet op voorraad is....Ook voor de losse napjes. De ring die bij sommige dozen onderop zit is voor het veldwerk....zo kan je de doos makkelijk te hand nemen.... mochten er nog vragen zijn dan probeer ik jullie graag te helpen hoor....voor nu nogmaals bedankt allemaal.

Erica ♥ zei

Dat zit bij jou wel goed zo'n verfdoos,
we zullen de mooie creaties wel voorbij
zien komen, prachtig hoor ☺
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}