woensdag 29 november 2023

Kerstbeurs Broodfabriek

 


Kerstbeurs in de Broodfabriek was geweldig.
Mijn vertrouwde plekje bij Stamps and Cards met -3- dagen een demo verzorgen is werkelijk een groot feest geweest.
En groot nieuws, er komt een speciale demo editie 2024 aan.....
Volgend voorjaar & Kerst-beurs zijn ze er weer bij met... Anita dus hoe groots werd dat gevierd !


Hoe mooi de stand met rechts een hele mooie demo van Annemarie en Aniet zat rechts.... met heel veel tips en kleur techniekjes.
Via deze weg wil ik nogmaals iedereen bedanken want zonder jullie was het nooit gelukt , en de reacties dat we er volgend jaar bij zijn was hartverwarmend en zo leuk en lief... dankjulliewelletjes.


Angela, en later ook Liesbeth 2 grote fans van mijn kleinere warme groetjes...weer zo leuk elkaar gezien en gesproken te hebben, veel plezier met jullie leuks... en tot de volgende keer .




9.30 uur was ik klaar met de Demo-tafel dekken,... 10.00 uur gaat het open en beginnen de mensen gelijk door te stromen, hoe leuk als vele toch bij Stamps and Cards beginnen.... ze hebben alles in huis van Karen Burniston pop up tot de leukste kerst sokjes...
Heel gaaf ook dat Lesia stamps het zo enorm goed doen...en Aniet had natuurlijk ook de ECD Planner & Sidekick mee.


Mijn grootste fan voor al zoveel jaar en komt iedere beurs en WSVP trouw voorbij.... Anja wat heb je me verwend met de mooiste kerstkaart ala project.....


Alles is van Elizabeth Craft Designs , en ja helemaal in mijn sfeer zo mooi met de Florals.... en de lady bug die ook echt beweegt van links naar rechts ,... hij heeft een ere plekje op de kast .


Marga, de moeder van Antoinette gezelligheid en heerlijke creatieve verhalen en een hoop gelach, we houden van gezelligheid.
Zo kwam de Papierschepperij De Weesp  op vrijdag langs, hoe bijzonder en leuk....


ECD 2076 Wallet with Keys
6 tags en een bundel plezier met alle Planner stempels bewerkt.
Dit kleine projectje werd enorm goed bekeken...en tja het was ook zo leuk delen... kreeg van vele foto's toegestuurd die ik hier weer deel.
Bedankt daarvoor zo genieten de mensen die er niet bij konden zijn toch....mee .


Sfeervolle kerstgroetjes
en nogmaals bedankt Stamps and Cards voor de goede verzorging 
Het was echt weer een heerlijk creatief feestje.
Tot het voorjaar en de kerstbeurs 2024.













1 opmerking:

Adriana zei

Jaaa, wat fijn even meegenieten! dankjewel. Zo jammer dat ik geen tijd kon maken. Hopelijk dan in het voorjaar...