zaterdag 18 november 2023

Because

 




Planner nieuws,.... 
Heb me laten inspireren door Esther en dan toch mijn eigen swing eraan gegeven...... Bijna een 3 luik,.... en er is weer veel te zien, kijken jullie gezellig mee.....


Zo is hij nog gesloten met deze binding,.... en heb de gave huisjes gestempeld.... en met Inktense & zig op kleur gebracht. Wat een heerlijke Planner set is dit toch .... zo genieten.


Oli de ECD beer is ook in deze lieve kleurtjes zit heerlijk op z'n Pocket  plekkie in de Planner, daarom ietsjes laten show-time hi,hi,...
Hier zitten we wat uurtjes werk in maar echt zo gaaf om te maken,...

Hieronder wat er in...de pocket zat, gaaf he en hij is weer op voorraad hoor lieve mensen.


ECD 2075 Postage Stamps
ECD 2072 Half  Page Tab -3- with Paperclip numbers
ECD 2054 Pocket set Chevron Circle
ECD CS 325 Correspondence from the past
ECD C016 Petal Pink
ECD 2092 Oli the Bear
ECD Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*
ECD 2088 Floral Greenery -1-
ECD 2022 Lace Borders


Ook Lesia Zgharda stempels verwerk.... samen met de Planner stempels word dat helemaal in mijn straatje.
Kleur techniekjes en een mix.... dat laat ik graag zien bij mijn laatste demo -24-25-26- Broodfabriek op mijn vaste plekje bij
Stamps and Cards.


Bedenken, zo leuk, combineren nog leuker...... en dan kom je ogen te kort bij het resultaat, 17 oktober,... begonnen en paar dagen later klaar, iedere dag weer eraan gewerkt... en dat werkt!


ECD Flower Center stamp tja we wisten dat hij te gek werk zou leveren in de bloemen als hart... maar ik gebruik het totaal anders, kijk maar mee..... daarom zo blij mee...










Geen opmerkingen: