donderdag 2 november 2023

Joy op de werktafel

 


Ik neem jullie vandaag mee naar de opzet van 2 pagina's in mijn ECD Planner.... de stans set heeft een leuke twist voor een pocket of los de Tag ...links de losse variant en heb er rechts een pocket van gemaakt.
De tag komt ook uit een van de Reminiscence The Book en had ik bewaard..... past zo gaaf hier maar je kunt ook de gaafste tags maken uit de ECD 2055 Tab -4- with Tags


ECD 2077 Yes Joy Page
ECD CO 16 Petal Pink 


Schaduwen, dan komen de letters nog mooier tot z'n recht.
Je kunt de letters 2 x stansen en de achterste letter in dit geval bruin blenden.... of een reepje op maat erachter schuiven ...
Ik heb de letters iets verhoogd opgeplakt.


En dan ga ik de gave rank uit de Paper Flower collectie bewerken, Soft Finish Cardstock en dan passende Oxide kleuren bij dit gave Petal Pink Cardstock,... het zijn altijd mooie blend kleuren en meerdere laagjes...  tot de volgende post,...






Geen opmerkingen: