vrijdag 27 oktober 2023

Tell the Story

 


Tell the Story
Een heerlijk tag moment met thema Herfst in mijn ECD Sidekick.
Ik kocht deze minie kapoentjes van Marianne Designs en tja die combineren met al het mooi's van ECD is toch te leuk.


Ze passen zo mooi onder de eikeltjes en op de paddenstoelen , dragen lampionnetjes... en vinden hun weg tussen mos en paddenstoel.


 ECD 2055 Tab -4- with tags
ECD CS 314 Tickets
ECD 2057 Tab -6- with turnbutton frame
ECD 2083 Mushrooms & Ferns
ECD 2080 Festive Harvest
ECD CS 329 All Accasion Sentiments
ECD 2082 Layered Labels
ECD 2088 Floral Greenery -1- *tijdelijk uitverkocht*eu.com
ECD CS 330 Flower Centers
ECD C015 Beautiful Brights
ECD Soft Finish Cardstock *Anita's Choice* -25- Pack
MD COL 1525 Elineś Ladybugs
Zig markers
Distress & Oxide by Ranger
VersaFine CLAIR


Houden jullie ook van verhalen vertellen in je Sidekick & Planner
Combineren en spelen met inkt.....
Heerlijk bezig met volgende project laat het buiten maar guur zijn de kachel snort naast me en de koffie is warm.... herfst in alle pracht.


Zo gaaf je stempels.... mixen en in kleur zetten met leuke technieken.
Ik gebruik dan met veel plezier mijn Zig Markers... 
-24-25-26- november Broodfabriek Rijswijk ben ik weer creatief bezig in de stand van Stamps and Cards
De laatste keer voor Anita dus we gaan er echt een feest van maken.


Spelen met inkt,..... mag het zo graag doen en jullie inspireren en erover vertellen.... Zig en ook de Inktense Potloden gaan mee naar deze beurs.... en deze post gaat volgende keer weer verder.....
Herfst in de mooiste kleuren.


2 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Och Anita, ik geniet toch altijd zo van jouw mooie werk, heerlijke kleine verhaaltjes. Ik hoop da je ze nog lang maakt! Liefs, Marjolijn.

anita01 zei

In mijn peuterjuffentijd was het ook zo leuk bv vertel-tas maken en tja dan heb je me hoor. Ook de vertel platen maakte ik graag en het thema bord.... dus voor mij is dit heerlijk *los* gaan en lief je berichtje... geniet maar lekker mee.