zaterdag 28 oktober 2023

Tell the story -2-

 


Het voorafje was al snoezig en zo leuk maar nu de ECD Planner  in alle pracht en praal over de maand september
Verhalen om te maken .


Hoe geweldig zijn de pockets maar dan niet rechtop maar vanaf de zijkant.... heerlijk gevuld met de verhalen en de mooiste ECD stansen.
De stempels maken de sfeer en het spelen met kleur in de juiste sfeer.....maakt het geheel compleet. 


Kleine momentjes plezier.... kijk en geniet mee...

ECD 2054 Pocket set Chevron Circle

 ECD 2055 Tab -4- with tags
ECD CS 314 Tickets
ECD 2057 Tab -6- with turnbutton frame
ECD 2083 Mushrooms & Ferns
ECD 2080 Festive Harvest
ECD CS 329 All Accasion Sentiments
ECD 2082 Layered Labels
ECD 2088 Floral Greenery -1- *tijdelijk uitverkocht*eu.com
ECD CS 330 Flower Centers
ECD C015 Beautiful Brights
ECD Soft Finish Cardstock *Anita's Choice* -25- Pack
MD COL 1525 Elineś Ladybugs
Zig markers
Distress & Oxide by Ranger
VersaFine CLAIR


Zo vertel ik graag mijn verhaal in mijn sfeer.... en hoop dat jullie het leuk vinden..... Oude en nieuwe Elizabeth Craft Designs stansen en stempels sieren.....en of dit nu in de ECD Planner of in de kleinere vriend de ECD Sidekick verteld word heeft met de basis te maken en hoeveel je wil vertellen.
Ik heb dit keer de mooie ECD PO18 Blank Canvas Planner ingezet.



3 opmerkingen:

femke zei

Heey Anita,

wat een heerlijke herfstpagina's. Hihi, leuk dat ik je aangestoken heb met de kleine pimpampoentjes 🐞. Ze zijn ook zo lief.

Groetjes Femke

anita01 zei

Ik zag ze bij Stamps and Cards in de winkel en deze passen dan ook perfect op mijn stoeltjes en mooi maatje om totaal weer eens anders mijn verhaal te vertellen.... Zal zeker nog eens met zń maatje willen werken dus hoop dat ik weer wat leuks kan vinden strakjes bij de demodagen in Rijswijk... leuk je berichtje djw hoor.

Hobby Hoogland zei

Wat weer een vrolijk geheel.
Prachtige kleuren bij elkaar.
groetjes Marjan.