woensdag 25 oktober 2023

Friends to the end

 


Hoe leuk zijn de kleine bloempjes uit de ecraftdesigns collectie van de Paper Flowers ... 
De basis is dan zo prachtig...... de grote maat Doilies uit de 
Everyday Elements collectie van Annette.

En dan heb ik een van mijn fav. stempelsetjes erbij gepakt om te kijken hoe dat zou gaan worden,.... ik vind het een juweeltje.
Mooie tekst erbij en voila...


ECD 2088 Floral Greenery -1-
ECD CS 330 Flower Centers *uitverkocht eu*
ECD 2019 Large Doilies
ECD CS 329 All Occasions Sentiments



tijdelijk uitverkocht maar ze komen er weer aan hoor.
Dit is de set,...en super gaaf !


Ben er dan ook heel erg lekker mee bezig want niet alleen de florals bestempel ik ermee,.... let maar eens op er komen mooie voorbeelden aan mijn werktafel is nog niet leeg geweest hi,hi, 



3 opmerkingen:

Martina's kaartjes zei

een hele mooie kaart heb je gemaakt, geslaagd
grtjs martina

Jannie den Butter zei

Superrrr mooie kaart weer Anita !!!
Groetjes Jannie

anita01 zei

Heerlijk om eens stempels te combineren met deze ECD Florals, ze zijn zo leuk te combineren met de Stipjes stempelset Flower Centers ,... dus ga lekker door, tot laters en dank jullie wel,