zondag 21 mei 2023

Toedeloe you,

 


Mijn favoriete combinatie met de Florals is toch wel deze gave -9- delige tag set by Joset.
En dan die mooie doily ja die past prachtig bij mijn ECD Paper Flowers... nummertje -20- deze is speciaal en geeft ook dat mooie effect wat ik al eerder liet zien hier.
Kortom kijk en geniet mee.....of pluk mee, dan geniet je hoor.


Ik heb de Florals met de Oxide op kleur gebracht.... 
De tag bestempeld met die gave bosbessentak , och die is zo fijntjes en past prachtig.....en hierbij de nieuwste Zig kleurtjes gebruikt .


Ik heb diverse blend techniekjes.... maar deze tool werkt altijd heel subtiel voor een vleugje kleur.


Ik heb eens een foto van onderaf genomen en dan zien jullie het gave effect van deze Florals -20- de extra diepe snijlijn popt deze bloem prachtig... zelfs geweldig voor een knopje.



ECD 2040 Florals -20-
ECD 1998 Nested Tags
ECD 2018 Small Doillies
ECD 2020 Everyday Words
Lesia Zgharda FL326 Bilberry Branch 


Hierbij het mooie resultaat,.... kijk en laat je inspireren,...
De een vind het een waterlelie en de ander weer een klokjes bloem.



4 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Wow, wat een prachtige tag, en de bloemen, die zijn echt schitterend, zowel de vorm als de kleur.
Grietje

anita01 zei

Een heerlijk berichtje, lief djw hoor Grietje

Elly zei

Prachtig en wat is de kleur van de bloem mooi.
Groetjes Elly

anncreatief zei

Supermooi