maandag 1 mei 2023

Tea Bag thema

 


Hierbij mijn ECD Sidekick met het thema voor de maand mei
Theezakje,.... en dat verwerk je dus net even anders.
Na je kopje thee droog je het zakje, en dan haal je daarna de thee eruit, dus maak je zakje voorzichtig los, verwijder de thee en dan begint de lol....
Ik heb het verwerkt op deze pagina vol met leuke momentjes.
Kijk je mee....


ECD PO16  Sidekick Desert Sand
ECD 1840 SK -18- Wave Pocket


Op de Elizabeth Craft Designs is er werkelijk van alles te vinden om te mixen, kijk ook daar eens voor de totale ECD Collectie.
Stempels en mooie stansjes... ook dit keer uit de ARTJournal collectie de gave eekhoorn gestempeld.


Ik kan me heerlijk laten meenemen met de gave tickets en de leuke verborgen vakjes waar weer een tag uitkomt...
ECD CS 290 Mij niet bellen och is tie leuk....
Leuke Nederlandse teksten , ook die zitten dus in de ECD Planner/Sidekick collectie.


Het leukste is de stijl waarin ik graag werk, dan gebruik ik een mix van ECD Soft Finish Cardstock & Reminiscence The Book -5-
En breng het graag op kleur met div inkt techniekjes.
En als je goed kijkt gebruik ik de mix van het handgeschepte papier.
Reinforcement Pack 3 is nieuw en super leuk.
ECD 1812 PE Reinforcement Pack -2- heb ik gebruikt op de achtergrond, die schuine droppen...keuze is reuze ...
ECD 1736 Reinforcement -1- blijft veel gebruikt dus die zet ik ook even hierbij voor de totale collectie van de *ringetjes*


Hier het overzicht, van tickets-tagś met de leukste stempels...
Hoop weer vele geïnspireerd te hebben.

Geen opmerkingen: