woensdag 10 mei 2023

Flowers With Love

 

Flowers with Love

De nieuwste ECD Paper Flower collectie ligt nu in de winkel.
-4- schitterende Florals set's
-2- sets a 2 per set Leaves /blader takjes
-1- set met -12- mini florals & -9- leaves en dotjes
De...Big Bonbon Box
En passende stempelset.

Kortom een fleurige collectie die nog mooi op tijd is voor as zondag 
Moederdag en moeders houden van bloemen !
Of die overheerlijke BigBonBonBox vullen met bonbonnetjes.


Ik start met posten en hoe leuk deze Kleur-rijke bloemen weelde.
Ik maak voor Els altijd de mooiste voorbeelden zodat ze er gelijk mee aan de slag kan en dan heeft ze een bom aan inspiratie en kleurenpracht..... en ik geniet zo onder het maken, dat snappen jullie denk ik wel.... Els  op YOU TUBE terug te kijken.

Deze Elizabeth Craft Designs Paper Flowers ligt nu in jullie favoriete Hobbyzaak... en over 2 weekjes online bij ECD.EU


Naast mijn ontwerpen is er een gast designer Joseph die -2- ontwerpen heeft bedacht,... en dank aan Joset, mijn ontwerp maatje...
En uiteindelijk Els want wij zijn een dream team.
Ben enorm trots op de collectie...lekker mixen en genieten bij het plukken van de mooiste Paper Flowers.


Hier het totaal overzicht aan deze Paper Flower Collectie.


Mini's de florals maar dan net een kleiner maatje leek me geweldig.
Samen met de kleine passende blaadjes kun je nog meer uitpakken.
Samen stellen bij de al grotere serie florals,... want ja deze komen uit de vorige set's...hoe kicken dit word echt te gek combineren.


De mooiste blader takken, ze zijn langer en waarom, ja voor op de Big BonbonBox, dat staat waanzinnig en apart...
Of verwerken als krans,... hoe gaaf is dat en makkelijk te doen.
Maar je kunt ze weer mooi knippen, ik hou van mogelijkheden.

Volgende post laat ik de gave Big Bon Bon Box graag zien.
De must have want hoe te gek is deze gevuld maar oop bewerkt met de mooiste Paper Flowers....

Geen opmerkingen: