woensdag 8 maart 2023

Vlop-Flap


En nu dan toch echt de laatste post met deze Plezier Bundel vol flapjes met tapjes 
En al het leuk's uit de Elizabeth Craft Designs Collectie 
๐”ธ๐•ฃ๐•ฅ๐•›๐• ๐•ฆ๐•ฃ๐•Ÿ๐•’๐• ๐•Š๐•ก๐•–๐•”๐•š๐•’๐•๐•ค ๐“ท๐“ฎ๐”€ ๐“ป๐“ฎ๐“ต๐“ฎ๐“ช๐“ผ๐“ฎ
by Devid.

Het leuke is dat ook de vlop verwerkt is met een flapje.... 

Vind de vlop echt mega leuk en dacht die geef ik de hoofdrol en wilde dat je hem totaal kon bekijken, dus geniet mee...

Postzegeltje gemaakt,.... en die tekst kwam ik om 15.00 uur tegen toen ik aan de thee zat....toeval-lig momentje om vast te leggen.

-27- febr. de dag van deze gave release...dat vergeten we nooit meer.



1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Van mij mag je nog veel meer posts maken met dit flip flap envelopje, zo ontzettend mooi Anita, ik kan er naar blijven kijken.