donderdag 9 maart 2023

Pop up met een fleurige twist

 


Totaal iets anders met al het leuks uit de Pop Up Collectie van 
Hebben jullie ook z'n zin in een beurs feestje...of de 1ste demodag van 2023... kom dan -25- maart naar Stamps and Cards.
Er zijn meerdere gave demonstraties de gehele dag door om je heerlijk te inspireren .
Ik dek mijn tafel weer met de gaafste Pop Up kaarten en uiteraard gecombineerd met mijn ECD Paper Flowers....
Maar er is meer,... ik ga ook werken met de gaafste stempels en diverse kleur materialen zoals de Zig Markers-Oxide & Distress maar ook gaan de Derwent Inktense Potloden in het zonnetje gezet worden.
En ja ja een voorproefje van mijn 
nieuwste workshop 's  *Spelen met inkt* is te bekijken....dus tafeltje weer heerlijk gevuld.
Maar kun je nu niet deze dag,.... kom dan gezellig 
-31- maart en -1 & 2 - april naar de Broodfabriek...Ben er -3- hele dagen dit keer!


Hierbij de voorzijde van de Bam Box, een echte Pop Up kaart die je heerlijk doet verrassen, de banner heb ik weer Fleurig aangekleed met mijn ECD Paper Flowers


Pop up,...het is zo verrassend en leuk voor jong en oud.
Het papier had ik al even op de plank maar past wel erg leuk.
Ik hou van z'n vintage randje en tja weer genoeg te zien bij deze leuke Warme Groet.


KB 1222 Bam Box Pop Up 
KB 1217 Bookwurm
KB 1233 Rectangles an Labels
KB 1182 Word Set -14- Hugs
ECD 1952 Florals -16-
ECD 1950 Florals -14-


Jullie snappen denk ik wel dat ik enorm genoten heb bij het maken en dat ik enorm trots ben om designer van Karen te mogen zijn...en echt al voor zoveel jaar... en ze weet de fan's altijd te verrassen.


Geen opmerkingen: