zaterdag 11 maart 2023

Bright Colors

 


De maand Maart met *Bright Colors* 
Een Fleurige dubbele pagina in mijn ECD Sidekick en ja ja met Pockets.....  en mijn favoriete ECD SE Scallop stans .


ECD 1802 Stamen Flowers
ECD 1841 Florals -5-
ECD 1956 Leaves -1-
ECD P016 Sidekick Desert Sand
ECD 1834 SE-12- Scallop Insert


Pockets, de Planner en Sidekick sets hebben er diverse en blijft echt extra leuk om je verhaal en foto's op te verwerken.

Mijn geliefde Penny Blackjes verwerk ik zo graag....en tja de Tuin schep en snoeitang komt weer langzaam tevoorschijn om heerlijk aan de slag te gaan in de tuin.... zijn ze gaaf he,... 

Bij dit stempeltje hoort altijd het versje van Toon Hermans...
Zoals pa de liefjes ziet,...
ziet ma de liefjes niet.


Pocket om te vullen,... met al het leuks uit de Planner en Sidekick collectie... de mogelijkheden zijn eindeloos.
En fleur het geheel eens heerlijk op met de ECD Florals...
Ik verwerk ze zodanig dat ze keihard worden en niet plat worden in de Sidekick.... maar iets minder gemoduleerd zal wat minder plek innemen hi,hi,... 



3 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een feestje weer, zo'n vrolijke bloemen!

Cards made by Patricia zei

Ziet er weer leuk uit Anita.

Groetjes,
Patricia

anita01 zei

Dank jullie wel hoor.