vrijdag 29 januari 2021

Kadoboxje met een verrassing

 


Hoe mooi is dit..... fleurige Kadoboxje.

Ik neem jullie weer stap voor stap mee en geloof me dit word prachtig maar ook goed te doen.

Met al het moois uit de ECD Paper Flower Collectie


ECD 1774  Florals -2- 
Dit keer heb ik gekozen voor de papier combinatie met dit mooie 
Handgeschepte van Papierschepperij De Weesp waar ik designer voor mag zijn.

Samen geeft het echt zo prachtig effect.... en het handgeschepte papier heeft niet veel kleur nodig...
Een vleugje rose in mijn geval....


Hier laat ik het met plezier zien hoe mooi deze ECD 1774 Florals -2- is en heel goed te stansen en iets op te bollen tot dit effect..... echt het proberen waard om zelfs met de kinderen te doen.

En nu de basis... het lieve Pizzaboxje, met de flip sluiting waar dit boxje zo bekent van is.
Deze ECD 1781 Pizzabox telt maar liefst 7 stansen en word graag gebruikt ook als kaarten...hieronder zie je de basis ook van een kaart.... en uiteraard gaat hij nu op deze Box.
Om en om met handgeschept en het ECD SFC dat effect is echt verrassend mooi.
De sierlijke Swirls horen bij de ECD 1777 Strawberries 


Door de onder basis een vleugje blauw te geven met Distress Inkt en een blendingtool maak je de sfeer...
De bladeren geven de rust zodat de boem nog mooier uitkomt.


Vul nu dit kadoboxje met chocolade of een favoriete foto maar een setje kaartjes is ook erg leuk...
Zelfs een foto 3 luik van de hond is mega gezellig... of toch het kleinkind op de kiek.... 
Kadoboxje, ja ja zo geeft het echt geweldig leuk.....
Sleutels van je nieuwe huisje... of... verloving ringen en aan trouwringen is gedacht.
De tekst pas je dan met gemak aan of plak 2 diamantjes  in hartvorm erbij...


Hoop dat ik jullie weer te hebben geïnspireerd met deze overheerlijke Box vol mogelijkheden.

2 opmerkingen:

Pouwla zei

Heel erg mooi Anita! Deze ga ik ook proberen.
Dank je wel voor de uitleg. Groetjes Pouwla.

JanniedenButter zei

Heel erg mooi Anita, leuk idee weer!
Groetjes Jannie