vrijdag 8 januari 2021

Story of Today

 


Planner Essentials.
Deze pagina's zijn in mijn grote  Planner uitvoering meet 21 cm bij 12 cm

 Och de Elizabeth Craft Designs *Sidekick* de kleinere variant van de ECD Planner.
Pagina's zijn 9.5 cm breed by 17 cm hoog.
En moet eerlijk toegeven dat die meer bij Anietje past.. maar mixen met beide blijft fantastisch...

En ik ben heerlijk los gegaan in mijn stijltje en dat was me leuk.
Kijk mee en laat je heerlijk inspireren.


  

Is de basis waar alles netjes inpast.... met z'n 6 gats pagina's en ik heb 2 heerlijke pagina's uit 
ECD Soft Finish Cardstock gestanst die ik daarna bewerkt heb met de gave stansen van de Sidekick.

ECD 1811 PE -36- Windows
Hoe leuk al die vakken die je in div maten passend kunt stansen en knippen.
Ik heb hem in z'n geheel verwerkt met de leuke tekst hoekjes.

ECD 1826 Holiday Elf hers
ECD 1827 Holiday Elf his
ECD 1829 Winter Accessories

Hoe leuk om stansen in de kerstsferen ook anders te gebruiken en dat...wilde ik met dit stoere jongentje & schattige meisje graag met jullie delen.
Enorm leuk is de naam Tom verwerkt, de kleinzoon van Els.

ECD 1741 PE -23- Retro Alphabet Trio
Een ABC set in 3 maten en dat geeft echt plezier....je maakt je eigen teksten dus!
ECD 1812 PE Reinforcements  Pack -2-
ECD 1807 PE -32- Vieuwmaster (tag met vliegtuigje)
ECD 1803 PE -28- Globe (foto randje pagina)
Al die leuke teksten en labeltjes die voor geprint zijn komen uit het gave
Het is echt een aanrader om je Planner &Sidekick nog mooier aan te kleden met al het mooie dubbelzijdige Cardstock wat in 120 grams & 250 grams   in dit A4 boek zit...makkelijk uit te scheuren en och het is puur genieten om doorheen te bladeren met z'n 32 + 32 = 64 bladzijdes .



3 opmerkingen:

Debby Kuster zei

Wat een leuke poppetjes ze passen perfect bij je creatie

JanniedenButter zei

Dat ziet er weer heel leuk uit Anita!
Wat een grappige poppetjes zijn dit,
Een fijne zondag !
Groetjes Jannie

anita01 zei

Echt geweldig leuk, jullie berichtjes....dank je wel :)