vrijdag 31 mei 2024

Planner tag's

 


Hallo lieve volgers, nou hierbij een heerlijke tag-post met vele foto's om echt even een bakkie koffie of thee bij te pakken en geniet mee.
Kon 3 dagen zo genieten bij het maken van de basis Planner flop en dit ging erin, een tag-mapje van 3 en 3 losse tag's....en het past prachtig...


Elizabeth Craft Designs pakt uit met de gaafste Planner sets ever....
Vorige post liet ik al de grote envelope pocket zien en die heb ik gevuld en hoe.... foto's delen is dan ook alleen maar te gek door al deze foto's te posten hier.


Boven de -3- losse tags en onderaan het gave tag-mapje die leuk gebonden is.....alles is gemaakt uit het 


Hier kun je de sluiting zien, met een gave tag waar ik een sleuteltje aan gehangen heb, eyeletje maakt de sluiting stevig en daardoor een  bindkoord,... gestrikt,...


-3- luikje,....
Er is op gestempeld-geplakt-gekleurd-geblend-en rood is van mijn favoriete Olo Alcoholmarker.
ECD 2139 Borders & Trims
Kom je steeds tegen op mijn werk, hier het hele smalle zigzagstrookje in het Olo Blauw......past perfect bij het gave cardstock.



Close up van deze ECD CS 340 Travels from the past stampset.
Ik heb hele kleine momentjes bewerkt,... en ja dat gepriegel vind ik juist heerlijk om te doen,.....hi,hi,...


ECD 2146 Pocket Page Fillers -2- 
Die heeft 2 Peek a boo's als stansjes en daar heb ik weer het gave klokje in gestempeld 
ECD CS 353 Phrases & Dingbads
ECD 2138 CirclesBanners & Ribbons
Deze sets zijn mega handig.... ik gebruik de Everyday Ellements collectie by Annette erg veel... 


En tuurlijk bewerkt ik weer de achterzijde, dit keer de 
ECD 144 Soft Finish Cardstock 
met reliëf aan de achterzijde gebruikt,...bestempeld met de LOVE tekst ECD CS 351 Love & Roses 
ECD CS 325 Correspondence from the Past is die gave ovale postzegel stempel....uit de Planner collectie.
Pockethart met de 3 kleinere Tags...ook bewerkt.


De -3- losse Tags onderaan zijn pittig beplakt-bestempeld-geblend-olo's en de maand mei is weer een uit deze set:
ECD CS 341 Months
Ook heb ik een klein datumstempeltje ingezet...

ECD 2124 Mini Florals -2-
En ook het klavertje gekleurd met mijn OLO marker, kijk dat leek me te gek van deze Alcohol Markers....alles past prachtig.





4 opmerkingen:

femke zei

Heey Anita,

die zijn supergaaf geworden zeg!!!

Groetjes Femke

Joann zei

Anita, you have such a great talent. Thanks for sharing!

anita01 zei

Thanks Joann..... so sweet.

anita01 zei

Heerlijke dagen dat ze op mijn werktafel lagen en steeds een stukje aan gewerkt, heel veel op te zien en te beleven en dan leest jou berichtje erg gezellig, djw