zondag 19 mei 2024

Favorite Humans

🎉Spannend nieuws!

De NIEUWE Favorite Humans collectie van Esther is nu verkrijgbaar in lokale winkels.

✨Let op... Er staat iets nieuws te gebeuren!

De Favorite Humans collectie is vanaf woensdag 22 mei verkrijgbaar op onze website. PLUS Esther zal op de 22e ook live zijn met haar nieuwe release! 😍

Houd inspiratie van het ontwerpteam in de gaten, en we zullen ook meer sneak peeks delen met deze verbluffende release!


En hier is mijn bijdrage want dit is me een heerlijke release.
Heb een Planner Pagina gemaakt met een mix aan de nieuwste 
stansen & stempels


ECD 2143 What's Up Doc *13 stansen in de set*
ECD 2146 Pocket Page Fillers -2- *29 stansen in de set*
ECD CS 356 Frida at Home
ECD CS 354 Florence 
ECD PB07 The Book -7-
ECD 144 Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*
Olo Markers


Meerdere foto's zijn bij deze pagina wel leuk dacht ik....
Er gebeurd ook zoveel en dat is mijn stijl die ik zo leuk vind.
Het mooie nieuwe Reminiscence The Book -7- is werkelijk schitterend met als hoofd kleuren het rood-wit-blauw.



ECD 2118 Floral Greenery -2-
Heb ik gebruikt als extra want zonder een bloemetje kan het natuurlijk niet bij Aniet , en ook die ik hetzelfde warme rood met de Olo Markers op kleur gebracht...en wat gaat dat goed op
Soft Finish Cardstock.


Pockets , ik hou ervan...... 
Het zijn er 3 op deze pagina zoals je kan zien, het kleine hart in het grotere eronder maar ook op het grote hart is een speels element verwerkt. En de vierkante helemaal eronder verstopt ook nog een label


Hier het leuke hartje uit de ECD 2146 set... heerlijk bewerkt met UTEE en wat geeft het geheel een speels effect.


Veel inspiratie gewenst en tot de volgende post.

4 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Soms Anita baal ik zo enorm dat ik niet meer in het Plannerteam zit! En dit is zo'n moment, ik kan iet wachten!!!! Tot ik deze collectie in mijn handen heb.
En wat heb jij er een prachtige pagina mee gemaakt. Te leuk! Zo mooi als die details, een echte Anita pagina.

Corrie van Os zei

Wowwww Anita
Wat mooi, een lust voor het oog, er is zoveel op te zien.
Groetjes Corrie

Marion Bellekom zei

Zoveel om te zien! Geweldig.

anita01 zei

Dank jullie wel, erg leuk om de berichten te lezen.