woensdag 22 mei 2024

Happy Story

 


Een heerlijk Planner & Sidekick momentje die ik zo graag maak.
Net even anders met de Cute stempels van Penny Black.


Men neme dit keer de Zig Markers, met die mooie penseelpunt en deze zijn op waterbasis. 
 ECD 2109 SK 31 Postage Stamp Page.
Of
ECD 2075 Postage Stamps voor de grote broer de Planner.


Deze stempelset heeft alles in huis voor speelse achtergronden.
Kleuren keuze in Lente stijl, passend bij de muisjes.


Tip... scheur de zegels, dat geeft een natuurlijke en speelse uitstraling.
De rest is spelen met de passende kleine muisjes stempels of die jij leuk vind om in te zetten.


En dan mijn tekst,...alles is ECD Soft Finish Cardstock en zie hier mijn ECD CS 330 Flower Centers , jazeker ik gebruik ze zo graag daarom onmisbaar voor een heerlijk resultaat van achtergronden die wat kleur mogen hebben.

Nu heeft de Planner Col. mooie ABC's maarrrr die van de 
Everyday Elements col. heeft nu ook een top set, iets kleiner maar zo te gek
ECD 2140 Classic Alphabet


ECD Tape -64- mm is bij mij onmisbaar.
Zo maak ik stickers van bv deze letters... er zit -25- meter op dus je kan dan heerlijk vooruit.


Hoop dat jullie dit extraatje ook weer leuk vonden in de ala Anita stijl.


2 opmerkingen:

Jannie den Butter zei

Dat ziet er gezellig uit Anita .
Wat zijn de muisjes schattig.
Groetjes Jannie

anita01 zei

IK heb heel veel muisjes van Penny Black en in het najaar ga ik er ook veel verkopen,... ga waarschijnlijk spoedig verhuizen en tja dan geen ruimte er meer voor helaas....

Lief je reactie, djw hoor