donderdag 22 februari 2024

Travels from the Past

 


Ze is mega leuk deze dame heeft dan ook een ere plekje in mijn mapje die mooi past in de ECD Sidekick.

Ik gebruik bijna altijd het ECD Soft Finish Cardstock , dat heeft niet alleen een schitterend structuurtje maar ook geschikt voor deze stappen.... het kleur effect is optimaal.


ECD C016 Petal Pink
Een heerlijk gevarieerd Cardstock die altijd past... en
je kunt er heerlijk op blenden en watercoloring op loslaten.
In dit geval een mix van Distress en Oxides.


ECD CS 340 Travels from the Past Stamp and stans set.
ECD 2102 SK -30- Basepage  with Ticket
ECD CS 330 Flower Centers


Wilde een knal rode bril en uiteindelijk voor een diep rode Zig Marker gekozen want ook die werken op het SFC.
Nog lang niet klaar met dit mooie gezichtje..... maar het begin is gemaakt.


Bij de dame had ik al gemarkeerd en nu weer met die mooie stempels van Lesia Zgharda Stamps dit gestempeld met de VersaFine Clair.
Om later heerlijk in kleur te brengen <3 dus word vervolgd, en mag dan mee 5--6-7 april ben ik in de Broodfabriek op mijn vaste demo stekkie te vinden en is dit klaar.....om te bewonderen in mijn Sidekick.



Geen opmerkingen: