vrijdag 23 februari 2024

Travel from the Past -2-

 


Daar is ze dan, de lady uit een ver verleden in een jasje van het heden.
De kleuren komen zo prachtig tot zń recht op het 
ECD Soft Finish Cardstock waar ik bijna altijd op werk....
-25- A-4- vellen om puur van te genieten.


Hoop dat jullie net als ik ,...heerlijk meegenieten want dit is kunst.
Het schitterende ECD C016 Petal Pink Cardstock is populair.
Ik gebruik de Oxide & Distress met wat Inktense Potloden en de bril heb ik knalrood gemaakt met de Zig Markers.


Lesia Zgharda Stamps FL 379 ,... en meer hoef ik toch niet te vertellen, zo gaaf in deze Vintage stempel stijl en ook deze pagina uit ECD Soft Finish Cardstock gestanst en bestempeld.....de kleuren spreken echt prachtige taal....

Ik laat bij de demo-dagen met heel veel plezier div inkleur techniekjes zien... en er gaan hele mooie inspirerende voorbeelden mee.... dus komt dat zien !


ECD CS 340 Travels from the Past and stans set.
ECD PSF 144 Soft Finish Cardstock *Anita's Choice *


ECD 2102 SK -30- Basepage with Ticket
Al die gave stempels zijn werkelijk te gaaf om te combineren.
Heerlijk wegdromen in de past...

Ook dit gaat mee 5-6-7- April waar ik bij Stamps and Cards weer een heerlijke veelzijdige demo mag verzorgen.
Mocht je ECD producten bestellen dan nemen ze die heel graag voor je mee....




4 opmerkingen:

femke zei

Heey Anita,
heel gaaf zo in het roze en groen!!!
Groetjes Femke

Marjolijn van Elsberg zei

Stiekem baal ik toch wel dat de set niet volledig te koop is nu bij E.C.D. maar wat een prachtige pagina weer Anita, ik geniet maar lekker mee van jouw werkjes!

anita01 zei

Och zo heerlijk om te kleuren toch en net even anders... het is weer een leuk terug kijk projectje in de Sidekick geworden, dank je wel hoor.

anita01 zei

Marjolijnn de ECD 2102 van deze Sidekick is toch te koop? Of begrijp ik je niet helemaal goed, je mag altijd een PB tje sturen hoor help je graag, en leuk je berichtje ook hier,.... en als je me de afgelopen week zou zien zitten, heerlijk met wat komen gaat.... zitten weer enorm veel uurtjes genieten en plezier in.