zaterdag 17 februari 2024

Bucket List

 


Heb deze pagina met enorm veel plezier gemaakt in mijn favoriete stijl van stempels met bloemen in de Ton sur Ton sfeer.
Hieronder stap voor stap voor de liefhebbers .


ECD 2103 SK -31- Postage Stamps Page 

ECD PSF 144 Soft Finish Cardstock 240 gram *Anita's Choice*

HIER kun je alle stempeltjes vinden... en je kunt het dus ook bij ECD.EU kopen als particulier !


Heb de pagina uitgestanst en toen bewerkt met een Planner Stencil.
Daarna licht blenden van de gehele pagina zo krijg je meer diepte.


Ik hou van speels, dus de stempel keuze uitgezocht die ik leuk vond passen van ECD en toen aan de slag, de ene keer stanste ik een vlakje open, de andere keer als basis bestempeld met het sneeuwklokje van Lesia Zgharda Stamps..... zo krijg je al een kijkje achter de schermen bij Aniet.

ECD Tape, de beste die er is vind ik en die brede kun je ook verknippen zo fijn en handig. ik heb van beide pagina's 1 gemaakt door te *plakken* met deze tape.

Mijn linker en rechterhandje is de ECD 817 pincets, met zijn fijne ruwe punt pakt hij alles mooi op en lukt het plakken zoveel beter.


En nu ga je met de passende vlakjes aan de slag, bestempelen,...
leg evt het stempelsheetje met voorbeeld op de juiste plek en kijk of het zo leuk word, dan stempelen.


Photo here is echt een must have stempeltje, als je van foto's verwerken houd en die kun je dan later daar plakken, kick toch!


Deze Lesia Zgharda FL 375 sneeuwklok stempel heb ik verwerkt op deze pagina, in stukjes dus... het geeft een mega leuk effect waar ik zo van hou.

5-6-7 April live te bewonderen in de Broodfabriek
Waar ik een demo 3 daagze hou.

 

Geen opmerkingen: