vrijdag 3 november 2023

Zoveel Plezier in je Planner

 


Soms,.... weet ik niet wat te vertellen erover dus kijk en geniet...mee!

De vorige post liet de basis zien, dat was een verzoekje van meerdere mensen die graag mee wilde kijken over mijn schouder.

Nu is het geheel af en vertel ik mijn verhaal met in de hoofdrol de 

ECD 2093 Jack the Beaver


Al jaren combineer ik het zo graag in mijn ECD Sidekick & Planner 
Hoe schitterende de Planner set.... ECD 2077 waar ik op 2 pockets heb gemaakt, 1 is totaal open en schuif je de Ticket zo door en de andere Pocket heeft een dichte onderkant,.... 


Planner Geluk*t*
Hier beide ECD Planner Pagina's naast elkaar.

ECD 2089 Pine Cone  & ECD 2046 Elegant Leaves -2-

Oxide & Distress verrassen hier de combinatie met het fraaie..
ECD C016 Petal Pink.
ECD 2088 Floral Greenery -1-
Zijn de florals op de rechter pagina,.... 
In het bloemen hart de ECD CS 330 gestempeld. *tijdelijk uitverkocht*


En hier het leuke tipje, maak de Pine Cones net even wat kleiner,..
Dan speel je heerlijk mee..... 



1 opmerking:

roelie zei

Heel mooi anita jammer dat de pincones uitverkocht zijn