zondag 5 november 2023

December to Remember

 


Al even geleden maakte ik de ingrediënten voor in de ART Journal.
En die had ik super leuk verwerkt.... en omdat de kerst toch al dichterbij komt.... deel ik de 1 ste pagina's hier met plezier.


ECD 2048 Christmas tree
ECD C013 Rustic Winter
ECD CS 310 Santa Claus
ECD 2053 Santa Claus
ECD CS 311 December to Remember
ECD AJ01 Art Journal Square XL Royal Blue
ECD Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*


Het leek me zo gaaf om weer net een andere kleuren combinatie te maken,.... dus het schitterende Cardstock gecombineerd met een kleur inkt.... en zo komt het prachtig Ton Sur Ton tot haar recht.

Ik heb de kerstballen geknipt met het ECD Schaartje, zo fijn die punt.

Ik had ze ook kunnen uitstansen maar bij de live van Devid  knipt het zo lekker , de volgende keer weer stansen, dat gaat in 1 moeite door.

Word vervolgd....


Geen opmerkingen: