dinsdag 7 november 2023

Follow your dreams

 


Weet je wat ik zag liggen in de winkel,.......
Juist zomer koninkjes en toen dacht ik....waarom niet, zalig in mijn Sidekick.


Het past ook zo mooi en als ik er doorheen blader och dan geniet ik.
Mijn ontworpen aardbeitjes en Joset haar lieve bijtje.....
Mooi cardstock en een klein verhaal.....
Vandaag komen dromen uit !


ECD 1777 Strawberries *Sale
ECD 2046 Elegant Leaves -2-
ECD SE -27-  2029 Tool Box
ECD 1736 Reinforcement Variety Pack
ECD C014 Pretty Pastels


Zo geweldig , ze vertellen een verhaal...... 



Eun tuurlijk zit er weer een pocket verstopt, met een klein verhaal en datum.... zo kijk en geniet je later terug van de tuinverhalen 2023.




2 opmerkingen:

Bernadet zei

Wowwww Anita, wat is dit super geweldig, gaaf en zo kleurrijk!!!
Ben helemaal weg van deze dotjes!!

Marjolijn van Elsberg zei

Ach Anita, te lief, je pagina!!!!