woensdag 25 januari 2023

Engelse Rozen

 


De mooiste Paper Flowers maak je met de ECD Florals en het mooie is, ze zijn van mijn ontwerpen dus heerlijk in mijn straatje.
Dit is de Engelse roos, die geuren zalig.....in de tuinen...en 1 kan ik me goed herinneren, de Dorus Rijkers een gele...die bij mijn opa op de tuin te vinden was.... 


Nu heb ik 2 harten bloemen ontworpen, de 1 heeft gladde randen en de ander gekronkelde/schulp... en weet je wat nu zo leuk is...om ze beide te maken maar ook te combineren...zo zijn de Florals heel veelzijdig en speels.
Ik werk altijd met Soft Finish Cardstock van 240 gram en de inkt keuze is dit keer Distress & Oxide van Ranger.
Na blenden van beide kanten SFC leg ik ze met de goede/reliëf kant naar beneden op een keukenrol papiertje en benevel ik de achterzijde licht met een mini mister... Laat het even inwerken en op mijn moduleer matje breng ik ze met een bol-loop tool ze in model.
Als de Florals nu opdrogen zijn ze gelijk mooi stevig.


ECD 1842 Florals -6-
ECD 1872 Florals -11-
ECD 1873 Florals -12-





1 opmerking:

Ditta zei

Zo mooi, en zo echt!!!
Liefs Ditta