donderdag 12 juli 2018

Plannen worden er gemaakt


Ik heb heerlijke nieuwe plannen.... en daarbij wilde ik jullie toch mijn andere hobby laten zien.
Ik was dan ook op de Passion for Planner beurs in de Broodfabriek te Rijswijk vorige maand.
En dat was werkelijk te gek, samen met Esther en een heerlijk team van meiden.
Elizabeth Craft Designs want daar ging ik voor met de favoriet van Aniet...
Bookmark/Tag Planner september....  de maand dat Annemarie en Juan hun zaak openen...

Kerkweg-West 4
2742 BD Waddinxveen

Jullie begrijpen dat is bij mij om de hoek, en na best wel even goed plannen en bedenken ga ik voor hun hele leuke demo's en workshops verzorgen en.... 1 september is al de grote opening !
Met als 1ste introductie workshop a 25 euro *Spelen met Inkt* op 15 september.
We gaan inkleuren,.... heerlijke tips , stempels en aquarel papier  komen voorbij.... Div manieren en producten worden ingezet en wat gaan we genieten maar het raakt al aardig vol... dus meld je snel aan ik ga tot 10 personen om het extra knus te maken.


Nu even  terug naar mijn planner.... hij is zo te gek..... maar totaal anders als wat we gaan doen hoor...
We werken bij de workshop wel met hele gave stempels van bekende merken dus kom het gewoon zien en beleven.... !

ECD CS 044 Blooms & Leaves
ECD 1351 Blooms & Leaves
ECD 1500 Love, Life Tag


Heerlijk toch al die leuke uitdagende producten van Nuvo


Ik wens iedereen een mooie dag, hier word er hard gewerkt.... nieuwe release onderweg met heerlijke stempels en andere leuke materialen voor de aankomende demo's.... en tuurlijk word alles ook weer ingezet bij mijn volgende workshops...daar later meer over. 


Geen opmerkingen: