dinsdag 10 juli 2018

Dappere Dex verteld,


Vermaak me overheerlijk maar als ik het hier deel met jullie geniet ik optimaal.
Dappere Dex, en daar zelf kaartjes voor maken is leuker dan je denkt.
Laat hier een hele leuke dubbele Dex zien.....

Ik wil niet anders meer, deze werkt echt zo enorm fijn..... doe er echt alles op en hij maakt zo makkelijk schoon.  Hij werk fijn maar staat echt prachtig mooi....  heel gek mijn werkplek hou ik nu netter .... gewoon omdat hij zo prachtig staat.... in het mooie zwart.


Favoriet.... bij Aniet !
Craft Emotions heeft zoveel schitterende Mask Stencils, maar deze hierboven steelt de show op mijn Dappere Dex. Patroon Ornament Hart Bloem A5


Nuvo Glimmer Paste Moonstone,.... een schitterend effect en zo verrassend leuk Nuvo product....
Krijg vraagjes of ik de kaartjes zelf maak,... jep ik knip de gaatjes later bij naar model.... wel een klusje maar wie weet komt het goed.... en word het me makkelijker gemaakt ... er komt steeds meer leuks op de markt hiervoor he lieve mensen.


Zover ik weet zijn er 12 verschillende kleuren in deze leuke Paste.... Je brengt het op met een paletmes.... ook dat heeft Craft Emotions in huis. En onder de waterkraan spoel je het teveel er weer netjes van af direct na gebruik.


Zeedieren een zomerse stempelset van Craft Emotions... vond ze gelijk leuk.
Heb Make Art bij Wendy Vecci gecombineerd met de Oxide Distress, beide van Ranger.
Ook dat geeft dus een schitterend leuk effect samen.


Haai, of  High vond het zo grappig.... passend,...met een stevige knipoog.
Hij is van Crealies deze tekst.
CL no 108 High Tea zo zie je maar ook zo toepassen is mogelijk ha ha.... haai...


Samen met mijn Nuvo Craft Spoon, schep ik wat Nuvo Sparkle Dust Fresh Kiwi... 
In mijn Nuvo Glaze dit is een transparante  vloeistof die net wat dikker is en een schitterend effect geeft... en als je daar nu wat Sparkle Dust in laat dwarrelen.... dan krijg je het mooiste waterballet.... 



1 opmerking:

Hobby Hoogland zei

wat een leuk Dex kaartje, moest eerst alles goed lezen want dacht eerst wat is dat nauw , dappere Dex , ik had geen idee maar nu weer op de hoogte van alles, Mooi gemaakt en de achtergrond is ook prachtig. de Nuvo glimmer pasta is ook heel mooi.
Groetjes Marjan.