donderdag 17 mei 2018

Zonnig Pinksterboxje


Italiaans ontwerp...en dat kun je zien bij dit lieve Triangle Boxje van ModaScrap.
Uit een stuk gestanst,... en de sluiting is uniek.... heb er zelf een flosje doorheen gestrikt met aan het einde 2 mooie kralen van hout.
Elizabeth Craft Designs heeft de leukste doosjes in huis!

En hoe fraai ik de bloemen uit Susan's tuin vind mag duidelijk zijn toch....
Wel uit SFC gestanst... 270 gram, voor het mooiste resultaat.
Inkt geblend,... en opgebold met de ECD tool en Opbol Mat.


ECD 1503 Triangle Box
ECD 1414 Black-Eye Susan

ECD 808 Tool Set
ECD 809 Molding Pad
ECD 813 Fine Pointed Tweezers

Deze pincet is onmisbaar bij de hobby, mijn rechterhand en onmisbaar..... Ik pak er bijna alles mee op tot de kleinste kraaltjes, bloemen en ook het schut-vel van mijn dubbelzijdige ECD tape pak ik moeiteloos er mee ..... een must have !

ECD is verkrijgbaar bij Doe@Ding



Geen opmerkingen: