dinsdag 15 mei 2018

Magische kleuren...


Wil zo graag kleuren,... ik hou er enorm van om mijn grenzen op te zoeken...
Ook dit keer wil ik net even iets anders laten zien...hoop dat jullie het mooi vinden.
Het is een onderdeel van mijn workshop *spelen met Inkt* 


Craft Emotions heeft alles op dit gebied in huis als groothandel.

Ook de passende Nuvo 12 Nylon  penselen en kwasten set compleet inzetbaar voor onze hobby.
Zijn synthetisch en perfect want iedere maat zit in deze set, ook geschikt voor mixed media.


Verrassende Nuvo Shimmer Powder kleuren, 8 in totaal.... 
Iedere kleur heeft iets magisch,.... en de glans is subtiel en prachtig.
Begon met 2 flesjes maar al snel wilde ik ze alle 8... mixen en matchen, heerlijk spelen dus met deze kleurtjes.... het smaakte naar meer .


Heb div kleurtjes gebruikt hierboven..... met een leuke no lines techniek 
Puur genieten,... kan zo uren wegdromen in mijn geliefde hobby....


Heb er nog geen kaart van gemaakt,.... zo puur vind ik ze het mooist....
Is niet gewoon zwart, het komt tot leven als het in aanraking komt met je vochtige Nuvo penseel....

Waar ze te koop zijn, uiteraard bij Doe@Ding te Spijkenisse
En de betere hobbyspeciaalzaken.


1 opmerking:

Gery zei

Was benieuwd hoe je dit had gedaan, Anita.
Lijkt me bijzonder mooi spul, vooral die grijsachtige tint is heel bijzonder.
Ik ga eens even kijken welke kleuren er nog meer zijn.
Ja, en je gekleurde rozen zijn natuurlijk schitterend.
Groetjes Gery