dinsdag 22 mei 2018

Kleuren en Stempelen met Passie


Schitterende bloemen stempels bij Craft Emotions..... nog heel even en ze bloeien weer in onze tuinen.... ze doen hun naam eer aan!
Daarnaast mag ik de nieuwe Nuvo Hybride inkt doosjes promoten voor Craft Emotions!
Gestempeld met Dried Oregon uit de *Rose Garden* Nuvo Hybrid set


CE 130501/1286 Passie Bloem
Ingekleurd met mijn Nuvo Watercolour Pencils

Uiteraard heeft Nuvo nu ook penselen.... een set van 12 maten echt ideaal.


Nuvo Diamond Hybrid  *Tropical Frruits*
                             *Sea Siren*
                                          *Sunset Serenade *
                                   *Rose Garden*

4 sets a 3 doosjes Nuvo Hybrid  inkt  Totaal 12 kleurtjes!
Snel drogend op alle ondergronden 
Ook te gebruiken met Nuvo Alcohol Markers en Nuvo Aqua Spalash Markers


Okee nog 1 keer over mijn grandioos fijne Tonic Studio Glass Media Mat 
Hij werkt zo enorm fijn, snijd geweldig goed.
En blenden gaat heerlijk, mijn palet aan inkt kleurtjes of Shimmer Powders ligt altijd klaar...

Kortom, vermaak me vandaag enorm goed bij de openslaande deuren...
Zit zo goed als buiten, en de tuin is nu zo mooi.... dus dubbel genieten!

Al mijn gebruikte producten zijn van Craft Emotions en zijn gelinkt zodat u nog beter op de hoogte ben  van wat ik heb gebruikt.

Verkrijgbaar bij de betere hobbyzaken.


1 opmerking:

Saskia zei

Hoe mooi heb je dit gemaakt, schitterend gewoon,