donderdag 8 september 2016

Persian Motifs


Inspiratie van de afgelopen workshop *spelen met inkt*
Gecombineerd de ZIG CCRB Markers met blenden van Distress Inkt.


Elizabeth Craft Designs 
Ook verkrijgbaar in 230 gram.

ECD 1115 Fitted Frames 5
ECD 1117 Fitted Circles
ECD 1071 Card Stand/Easel

Hoe geweldig zijn de ZIG kleuren, 80 keuzes en zo helder..... en de kracht zit um in het penseelpuntje.... dat werkt echt heerlijk bij het inkleuren en uitwassen maar wel met de juiste techniek.... en daarover leer je ook weer bij deel 2 de verse workshop die in nov van start gaat en in febr. komen er weer nieuwe datums.... dus wees er op tijd bij met de mail voor de aankomende datums....febr. 2017.

HIER aanmelden voor mijn Anita Izendoorn *Spelen met inkt* workshop.



3 opmerkingen:

Dora zei

prachtige kaart!

Ellen zei

Schitterende kaart hoor...heel fijntjes en prachtig gekleurd met de zigs. Maar.....heb je dan geen last van vervaging van de kleuren. Er wordt toch genoeg over geklaagd. Heel veel mensen zijn gedupeerd die ook de 80 kleuren hebben voor heel veel geld. Mijn vriendin heeft ze en is zeer teleurgesteld...je ziet de kleuren binnen 2 dagen verdwijnen. Wat is jouw mening hierover...ik hoor het graag van je.
Groetjes Ellen

anita01 zei

Bedankt Ellen, en ben zelf enorm tevreden over deze Zig Markers, ze werken zo zalig en erge mooie kleuren . Ik heb geen last, gebruik ook zeker niet teveel water en met mijn techniekjes gaat het heel goed. Op 1 kaart liepen 2 lichte kleurtjes wat terug maar daar is het bij gebleven... nu gebruik ik de kleurtjes met minder water en gaat prima geen probleem hoor, en vele met mij.... zijn helemaal *om* :) Heel leuk je te lezen en veel kleur plezier.