vrijdag 2 september 2016

3 september nog 1 x de tafel dekken......zin in :)


Morgen de aller laatste van een reeks *Spelen met inkt* Workshops van Aniet bij Doe@Ding.
Het was me gaaf, en wat hebben we tot zover genoten.....met vele dames die deze workshop hebben meegemaakt. Morgen dek ik nog 1 maal mijn tafels....en pak ik eens heerlijk uit.


Stempels Altenew Persian Motifs.
ZIG Clean Color Real Brush Markers
Fabriano Aquarel 300 grams
Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*
MFT Stamps.....

Morgen een klein tipje van de sluier over mijn nieuwe workshop..... de datums zijn nog niet geplant maar aanmelden kan alvast en zal medio november van start gaan....



1 opmerking:

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtig kaartje weer, hele mooie achtergrond en super mooi bloemmotief heb je hier gebruikt!!!

Groetjes
Maria