woensdag 21 september 2016

Happy ...... want ook ik ben er weer bij....met


ECD 1205 Flower Pot Stand van Karen Burniston....
Laat je verrassen door deze dies set met zoveel plezier gemaakt ...
Deze set bestaat uit 12 onderdelen om er een heus feestje van te maken..... want als je de kaart open klapt dan.......  begint het feestje.


ECD 1208 Labels & Circles die gigantisch leuk combineren is.... zo ook met de gave 
ECD CS 022 Occasions Clear Stamps....
ECD 1259 Holiday Garlands 2 komt er aan deze is spiksplinter nieuw.... en zo gaaf.
En of ik super blij ben met al dit leuks van Elizabeth Craft Designs en dat zullen jullie zien.....bij

30 sept. & 1 oktober bij de Doe@Ding Demodagen.
Dan dek ik mijn grote tafel weer met allemaal Warme Groetjes.....
Laat weer enorm leuke stempels zien in combinatie met de dies en producten van
ZIG CCRB Markers staan ook weer in de spotlights en laat tipjes zien van mijn aankomende workshop.... kortom het word grandioos leuk....



Deze neem ik ook mee en in het echt is hij zo geweldig want het past gewoon...in de vlop.
Papier keuze is al supers.... en heb het bewerkt met inkt, ja ja net weer even anders als u gewent bent van me.....maar geloof me ook Soft Finish Cardstock *Anita's Choice* gaat weer mee hoor toch mijn favoriet. Ook andere aquarel papier soorten laat ik graag zien.... 


Bloemen..... feest...... genieten en kleuren..... ik vermaak me al weken enorm goed om u strakjes te verrassen.... en dit is er weer zo een die je live moet zien, echt verrassend leuk.
Tuurlijk komen er vele dames om u te verrassen met hun creatieve tafels vol nieuwe producten.... en u kunt weer aanschuiven bij de tafels van de make & takes en workshops... kortom 2 dagen heerlijk creatief bezig zijn en...zo ook in de winkel is genoeg te zien en te doen.... :)

Kom ook eens naar de Doe@Ding Facebook.....voor meer inspiratie.

Doe@Ding heeft alles van ECD in huis of kan besteld worden !
Groothandel Craftlines



3 opmerkingen:

Anoniem zei

een zeer leuke, kleurrijke creatie

grtjs

Tine

Dora zei

Mooie fleurige creatie.

maria's knutselplezier zei

Super, weer helemaal iets anders als anders; wat ben je toch een getalenteerde artieste!! Hier kan ik weer van genieten!!

Fijn weekend
Maria