dinsdag 23 december 2014

Winter Greetz... tag het wel !


Heel fraai om te mogen ontvangen een Dubbele Tag-kaart met div stempel techniekjes.
Kon het dan ook niet over mijn stempelhartje verkrijgen om een keuze te maken tussen deze 2 projecten *zie vorige post*


Basis Elizabeth Craft Designs Tags&More no. 3 Leaves


Ook hierbij een keuze in Bister ik heb gekozen voor bruin.
ECD Snowflakes 757 die laten je hart dus smelten zo fraai.


Stempels IndigoBlu 
Ik had een enorm mooie collectie stempels van IndigoBlu bij me...de een nog fraaier en mooier dan de andere...

Winter Wonderland
Snowflakes Lace
Merry Christmas Circle

Stampendous Embossing Tinsel , zo gaaf poedertje en lekker anders!


Doe@Ding bent u er wel eens geweest....?
Daar vind u altijd een mooi lint, kant...band . Ook dit mooie organza lint.
20 pareltjes werden er op 2 projecten verwerkt...totaal 20 minie sneeuwvlokjes....
We werken natuurlijk met Distress Inkt en de bister techniekjes waren zo gaaf....
Sommige vonden het ook echt buiten hun comfort zone gaan.... en vonden het fijn om toch te proberen.... :) dat maakt de workshop zo leuk! 


Vele tipjes ala Anita kwamen voorbij...soms even een slap oortje maar info is belangrijk...
Want je wilt wel goed beginnen en weten van de hoed en de stempelrand.
Zo krijg je mooie stempel momentjes...neusje van de zalm.


Hierbij sluit ik af voor de kerst 2014....het was een fantastisch mooi stempeljaar.
Nu alweer bezig voor de CHA en de beurzen die komen gaan en....
De VERSE workshop *spelen met inkt*
Het gaat enorm snel, nog een paar plekjes zoals u hier kunt zien.
Meld je dan toch snel aan als je ook eens wilt aanschuiven aan mijn stempeltafel met ala Anita momentjes, inkt en gave stempels....


11 opmerkingen:

Inge zei

Ohoh... wat een mooie weer!
Wil je mijn adres? hahaha.... Geintje hoor!

Caroline Cards zei

Prachtig!
Fijne feestdagen!
groetjes, Caroline

Unknown zei

Prachtig gemaakt deze mooie winter tag.
Fijne feestdagen Anita!

groetjes, Joke

Thea zei

Pffff mijn mond valt weer open van verbazing, PRACHTIG!

Fijne feestdagen!
Liefs Thea

Miranda zei

Wat een plaatje weer Aniet, dat zal zeker GAnieten geweest zijn! Bedankt voor je kaart, staat hier te schitteren hoor! liefs en fijne dagen, xxMir

maria's knutselplezier zei

Wat een prachtige hanger Anita , elk detail weer prima op zijn Anita's afgewerkt!!! Ook voor jou een hele fijne kersttijd!!!!

Groetjes
Maria

anita01 zei

Enorm fijn jullie te lezen, en ja het is zeer zeker grandioos om te doen, kilo plezier en een vleugje liefde...en een glansje ala Anita en voila...

Sfeervolle dagen en een overheerlijk 2015 waar je ook bent

Warme groetjes,
Anita

Anoniem zei

Prachtige creatie weer Anita! En bedankt voor je kaart, weer zo'n heerlijk originele Anita creatie! Hij heeft een ereplek!
Fijne dagen en groetjes, Liselot

Unknown zei

Wat is dit weer ontzettend mooi, ik zeg het wel vaker wanneer ik alle creaties voorbij zie komen : "kunstwerken". Geeft u ook weleens hartje zomer (augustus) workshops? Zou graag eens deelnemen maar ben alleen in augustus in Nederland. Prettige feestdagen, Tineke

Yvonne zei


Schitterende tag. Zo prachtig uitgevoerd.
Hele fijne dagen en Liefs van Yvonne

anita01 zei

We doen het al jaren he Liselot, en het blijft geweldig leuk om ook jou mooi's te ontvangen xxx geweldig heb ze allemaal nog hoor!

Bij toeval afgelopen jaar summer greetz verzorgd bij Doe@Ding maar dit jaar denk ik toch eens aan wat weekjes zomer vakantie... :) bedankt voor je geweldig leuke reactie...echt zo mooi om te lezen.

Warme groetjes,
Anita