vrijdag 19 december 2014

Seasons Greetings

Sneeuwmannen....hoe leuk als je ze zelf kan bouwen van sneeuw of........
Met de Elizabeth Craft Designs dies/stansen 929 Snowman
Aan alles is gedacht om deze man zo charmant mogelijk aan te *kleden* heeft u zijn bezem gezien op de kaart.... :)

Alles is te verkrijgen bij Craft Emotions de juiste Groothandel van Nederland.
En voor ons hobbyisten Doe@Ding de snoepwinkel met de laagste callorietjes :)
En zoekt u nu nog meer inspiratie bij uw kopje koffie.....kijk dan eens op het ECD BLOG van al deze mooie producten .

Basis kaart is een Pop Up dies/stans ook van Elizabeth Craft Design 
Lorna Label Pop Up 915 en die gebruik ik toch wel heel erg graag...zo veelzijdig in gebruik.
Hier dus echt als pop up gebruikt en aangekleed in een winter tafareeltje.
Outdoor Edges 914 , daar heb ik het achtergrondje van gemaakt. Kleine denneboompjes die je speels kan gebruiken,,,

Heb alle onderdeeltjes van deze COOLE man in kleur gezet met mijn Distress Markers van Ranger.
Prachtig te combineren met de Mini Kits inkt en ronde mini tool.

Beetje Glossy Accents op de besjes...glimmertje hier en daar...en och ik werd stilletjes verliefd op hem...olalalal...

En om dezelfde mooie winterse sferen te blijven heb ik de Snowflakes 757 van ECD gebruikt.
Hier kunt u ook goed de pop up van de kaart zien, fraai toch...alle lijnen worden gesneden en gerild als u hem snijd samen met u stans machine....gemak dient de mens in deze drukke tijden van kaarten maken....Zelf gebruikte ik de Press Boss van Nellie Snellen en die kan je zelf instellen...klik maar eens op de link aan de rechterkant....PRESS BOSS.

All Seasons Tree 781 de naam zegt het al, deze boom is voor ieder jaargetij en enig in gebruik bij deze winterse kaart....piep kleine sneeuwvlokjes maken er een wondere wereld van.

Emossing Enamel Shabby Blue van Stampendous.
Hiermee heb ik de ijskristallen een mooi winters laagje gegeven en geloof me dit is zo grandioos poedertje in gebruik....bij de Doe@Ding Demo Dagen liet ik even geleden alweer....zien hoe leuke kleurtjes erin zijn en hoe veelzijdig het ook weer is in gebruik. 


1 opmerking:

martina's kaartjes zei

super die pop up kaartjes ! helemaal geslaagd, mooi
grtjs,martina
x