dinsdag 2 december 2014

Schitterende deze kerst met.....


Mijn eigen gedecoreerde kerstballen....zijn ze niet wonderschoon.
Dit is in het echt zo fraai...kan ik verklappen en wat zo leuk eraan is...je maakt het zelf met de Elizabeth Craft Designs *Silk Microfine Glitters*


Men nemen kerstballen, Silk Microfine Glitter, in enorm veel mooie kleuren te verkrijgen bij Doe@Ding.

Groothandel Craft Emotions voor de winkeliers 
Kijk hier maar eens hoeveel kleuren die in huis hebben.....


Hierbij mijn 1ste bal natuurlijk met hart dit is een dies van de Balloons 726 van  ECD
Ik was gelijk in de ban....dit gaat best vlug en het resultaat is te gek !!!!
Dacht maak voor de creatievelingen onder ons een klein stappen plannetje....kom-tie....


Ik heb gebruikt 605 Antique Silver een enorm gave trent kleur in combinatie met een lief niet te groot balletje die natuurlijk in de kleur is van u boom, verpakking ed...


Je kan vele dies/stansjes gebruiken....ook het sterretje kan meedoen.
Deze ken ik uitgestanst op het Elizabeth Craft Designs TAPE...de vellen zijn bij Doe@Ding in meerdere maten verkrijgbaar.
Craft Emotions link ernaar toe voor de maten.
Het dubbelzijdige tape stanst dit prima, je haalt nu eerst de ene kant schud-vel eraf en ...


Besprenkel het met de Silk Microfine Glitter....ik hou het vast met de punt van een prikpen.
Dat gaat perfect....het teveel kwast je boven je USA koffie filter eraf...ala Els. (grapje)


En dan ga je polijsten, je wrijft dus de glitters zachtjes aan met de...vinger en je ziet gelijk resultaat...
Het gaat nu schitteren....zo gaaf. Heel relaxt klusje hoor dames en heren.
Even het teveel eraf kwasten en hij kan op de bal....Je haalt ook van de andere zijde het schud-vel en plak het daar waar je wil.....


Deze schitterende bal bewonderd...hij kwam maandag nacht voorbij op  FB van Elizabeth Craft Design en tja....dan wil je toch ook kijken of het je lukt....


Klein grapje...maar niet minder gemeend is deze star op mijn duimnagel....
Even aflakken en hoe leuk ben je deze kerst....ik zeg, veel plezier en Schitterende Warme Groetjes uit een koud Rijswijk....


4 opmerkingen:

Unknown zei

Een geweldige uitleg Anita ik ga het zeker met mijn oppaskinderen doen !

Marja Sch zei

Wat ziet dat er ontzettend leuk en een geweldige uitleg. Weer verrassend leuk. Gr Marja

Antoinette van Bommel zei

Super gaaf gedaan Anita, echt heel mooi. Wat fijn zo een stappenplan, erg duidelijk.
Liefs Antoinette

José zei

Ach hoe sprankelend mooi weer en met deze goede uitleg moet het zeker lukken.
Liefs van ons zacht voortglijdende bootje